قیمت سایبان برقی

در ابتدا احتراما به اطلاع می رساند قیمت سایبان های ارائه شده توسط گروه برزن ، به قیمت روز و بدون هیچگونه، هزینه اضافه ای محاسبه می گردند.شایان ذکر است با وجود تحریم های اقتصادی و مالی و همچنین با توجه به اینکه تمام یراق آلات و پارچه های سایبان های گروه برزن از شرکت های معتبر اروپائی، وارد و مونتاژ می گردند، قیمت تمام شده سایبان برقی و یا سایه بان دستی نسبت به سال های قبل کمی تغییر داشته است.

قیمت سایبان برقی و یا سایه بان دستی به احتساب هزینه نصب و حمل در شهرهای تهران، کرج، محاسبه گردیده اند و هیچگونه هزینه اضافی به مشتریان عزیز وارد نمیگردد.

سایبان های ارائه شده توسط گروه برزن از بهترین یراق آلات و پارچه ها تولید می گردند به طوریکه پس از نصب برخلاف چادر و یا خیمه های بی کیفیت ،جلوه خاصی به محل نصب شده می دهند. این سایبان ها می توانند به عنوان سایبان مغازه ، سایبان تراس ، سایبان ویلا ، سایه بان استخر ، سایبان پارکینگ و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت سایبان برقی

فروش سایه بان با توجه به دستی و برقی بودن آن و بر اساس عرض و طول بازوهای سایبان خواهد بود. قیمت سایبان دستی از 2،200،000 تومان به همراه هندل دستی و هزینه حمل و نصب شروع و تا بزرگترین سایز 4،000،000 تومان متغیر خواهد بود. قیمت سایبان برقی نیز با توجه به سایز دستگاه و همچنین سیستم فرمان که می تواند هم به صورت کلیدی و هم به صورت سوئیچی باشد، از حدود 2،600،000 تومان شروع و تا حدود 4،700،000تومان (هزینه نصب و حمل محاسبه شده) متغیر خواهد بود.

قیمت سایبان فول باکس

به منظور خرید سایبان برقی و دستی هم اکنون با ما تماس بگرید، تا کارشناسان ما شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

لطفا از گالری تصاویر ما دیدن فرمایید.

گالری سایبان بازویی

  تلفکس :33501454-026

 همراه : 09126625590

 ایمیل : info[at]barzangroup.ir

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر