پارچه سایبان باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

یکی از مهترین قسمت های تشکیل دهنده سایبان، پارچه آن می باشد. پارجه سایبان ها باید  دارای استانداردهایی جهت مقاومت در برابر فشار باد، تابش نور آفتاب و باران را داشته باشند از اینرو شرکت های معتبر تولید کننده سایه بان در دنیا از پارچه های مخصوص سایبان با استاندارد UNI EN 13561:2004 استفاده می کنند، این استاندارد بر الزام پوشش صد در صدی اکلریک بر روی پارچه سایه بان تأکید می‌کند.

پارچه سایه بان

برخی از شرکت ها و یا کارگاه های تولید کننده سنتی سایه بان از پارچه های غیر استاندارد و نامناسب برای پوشش سایبان های خود استفاده می‌کنند برای مثال دیده شده از پارچه های ترانزیتی، کانتینری، مشمع ویا برزنت که برای کاور نمودن اتاق وانت ها و کامیون ها مناسب هستند به جای پارچه های استاندارد بر روی سایه بان نصب میگردد و یا همچنین در برخی از موارد از بنر و یا فلکسی برای پوشش سایبان استفاده میکنند که هیچکدام از این نوع پارچه ها در وهله اول از لحاظ زیبایی نیاز مصرف کننده را مرتفع نمی کنند و در مرحله بعدی پس از مدت کوتاهی (در برخی موارد 1ماه) بر اثر آفتاب رنگ پارچه سایبان تغییر کرده، پارچه شُل شده، پارچه ترک خورده و یا پارچه سایه بان آب رفته و کوتاه شده است.

  پارچه سایه بان

 - شایان ذکر است تمامی پارچه های سایبان های برقی و یا دستی تولید شده توسط گروه برزن از کشورهای اروپایی و با دارا بودن استاندارهای لازم و با پوشش صد درصدی اکلریک وارد می گردند.

- گروه برزن با درک اینکه سایه بان علاوه بر اینکه یک محصول برای ایجاد آسایش و رفاه می باشد دارای یک ماهیت دکوراتیو نیز هست به تمامی قسمت های سایبان با دقت و حساسیت نگاه کرده و محصولی با کیفیت را به هموطنان عزیز ارائه میدهد.

به منظور خرید سایبان برقی و دستی هم اکنون با ما تماس بگرید، تا کارشناسان ما شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

   تلفکس :33501454-026

  همراه : 09126625590

  ایمیل : info[at]barzangroup.ir

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر