مزیت استفاده از چادر مغازه

به سایبانی که در مقابل مغازه ها و فروشگاه ها پیاده سازی می شود، چادر مغازه گفته می شود که با توجه به سایز و نوعی که سفارش داده اند می تواند به صورت دستی و یا برقی باز و بسته شود.

مزایای استفاده از چادر مغازه

همانطور که می دانید تابش نور خورشید می تواند اثرات منفی در پی داشته باشد، به خصوص برای مغازه داران و یا کسبه ها، بطوری که اگر خورشید مدت زمان زیادی بر روی وسایل تابیده شود باعث رنگ پریدگی و یا از بین رفتن جنس ها می گردد به همین دلیل است که مغازه ها و فروشگاه هایی که در جهت نور خوشید قرار دارند برای جلوگیری از تابش نور خورشید از چادر مغازه که به عنوان سایبان معروف شده است، استفاده می شود.

مزیت استفاده از چادر مغازه

چادر مغازه موجب می گردد، گرمای طاقت فرسای فصل تابستان و یا ساعات گرم روز کمی کاسته شده و محیط را برای استفاده قابل تحمل می کند و از خراب شدن محصولات و کالاها جلوگیری می شود.  

از چه نوع پارچه ای برای چادر مغازه استفاده می شود؟

نوع سایبانی که برای مغازه مورد استفاده قرار می گیرد به نوع پارچه آن بستگی دارد همچنین میزان اشعه ای که از تابش آن ممانعت می شود، به نوع پارچه بستگی دارد و نقش تعیین کننده ای دارد. همانطور که پیش از این در مقالات متعددی به آن اشاره شد، نوع پارچه ای که برای چادر مغازه مورد استفاده قرار می گیرد می تواند از جنس های برزنتی، فلکسی و ترانزیتی باشد که تمامی آنها در برابر تابش نور خورشید بسیار مقاوم می باشند که چادر مغازه ترانزیتی به عنوان نسل جدید سایبان های برقی وارد بازار شده است و به دلیل قابلیت شستشوی راحتی که دارد موجب می گردد طول عمر چادر مغازه بالا رفته و مدت زمان زیادی می توان از آن استفاده کرد. 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر