سایبان برقی یا سایبان دستی

سایبان برقی یا سایبان دستی

سوالی که در هنگام خرید سایبان بازویی برای مصرف کنندگان عزیز پیش می‌آید این است که کدام تیپ سایه بان برای من مناسب است؟ این موضوع با توجه به سایز سایبان، مقدار استفاده و اختلاف قیمت بین این دو تیپ قابل بررسی است.

در وهله اول پیشنهاد ما خرید سایبان برقی است چرا که آسایش و سهولت در استفاده  را با فشردن یک دکمه به راحتی برای شما فراهم می کند و زحمت چرخاندن هندل سایبان دستی را کم می کند و از سوی دیگر اختلاف قیمت بین این دو سیستم با توجه به قیمت خود سایبان ناچیز خواهد بود از اینرو شاهد هستیم بیشترین مقدار سفارش سایبان‌ها به از سمت مشتری های عزیز بصورت برقی می باشد.

مقایسه سایبان دستی و سایبان برقی

نکته بعدی سایز سایبان منزل یا چادر مغازه است، اگر ابعاد سایبان شما کوچک و میزان بازشو کمتر از 2 متر و عرض سایبان کمتر از 3 متر است می توانید سایبان دستی را انتخاب کنید ولی اگر عرض سایبان و مقدار بازشو بیشتر از این مقدار است پیشنهاد ما استفاده از سایبان برقی است.

فاکتور بعدی در انتخاب بین سایبان دستی و سایبان برقی مقدار استفاده در طول هفته و یا ماه است. اگر قرار است سایبان هر روز باز و بسته شود استفاده از سایبان برقی بر سایبان دستی ارجحیت دارد ولی اگر قرار است یک روز در هفته سایبان بازو بسته شود می توان سایبان دستی را انتخاب نمود.

در انتها به اطلاع می رساند انتخاب هر کدام از سایبان دستی و یا برقی هیچگونه تفاوتی برای گروه سایبان برزن ندارد و امکان ارائه هر دو مدل سایه بان به هموطنان عزیز فراهم است. 

 

راه های تماس با ما:

 تلفکس :33501454-026

 همراه : 09126625590

 ایمیل : info[at]barzangroup.ir

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر