تاریخچه پیدایش و مزیت استفاده از سایبان بازویی

نخستین سایبان ها از تمدن غنی مصر نشأت گرفته است که سایبان های عظیمی بر روی الوارها پیاده سازی می شدند و از سایه عالی آن در نور و گرمای شدید آفتاب بهره مند می شدند و معمولاً سایبان های خود را از جنس کتان می ساختند. بعد از قرن نوزدهم، با پیشرفت تکنولوژی، سایبان ها هم رفته رفته جدیدتر و مکانیزه تر شدند و در همان جا بود که ایده سایبان بازویی به ذهن تولیدکنندگان سایبان افتاد و از مزایای آن استفاده لازم را بردند.

مزایای استفاده از سایبان بازویی

سایبان بازویی از جمله سایبان هایی است که میان مغازه داران و افرادی که مجبور هستند در فضای باز به فعالیت خود ادامه دهند، طرفداران زیادی پیدا کرده است و از مزیت آشکار آن، ایجاد سایه بهره می برند و با استفاده از برق و یا به صورت دستی سایبان بازویی خود را بر پا می کنند. با کمی تغییر و تحول در رنگ، جنس و مدل سایبان بازویی می توان به راحتی در مکان هایی همچون کافه، رستوران، اطراف استخرها، ویلاها، تراس ها و ... استفاده نمود و به راحتی در کمترین زمان سایه را در آفتاب سوزان و طاقت فرسا بوجود آورد و محیط را برای استفاده آماده نمود.

تاریخچه پیدایش و مزیت استفاده از سایبان بازویی

جنس پارچه سایبان بازویی از چیست؟

در گذشته از پارچه های کنفی برای تولید سایبان استفاده می کردند ولی امروزه به دلیل وارد شدن فناوری های نو، پارچه های برزنتی، فلکسی و ترانزیتی برای ساخت سایبان بازویی مورد استفاده قرار گرفته می شود و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی از خود نشان می دهد و از نفوذ آفتاب، باران و برف ممانعت به عمل می آورد.

ویژگی های که یک سایبان بازویی باید داشته باشد؟

سایبان بازو.یی و یا هر سایبانی مهم است که پارچه ای که برای آن انتخاب می گردد از بهترین و با کیفیت ترین جنس ساخته شده باشد تا نیاز نباشد در مدت زمان کوتاهی، مجدداً پارچه آن را خریداری نمود و یا از اول سفارش داد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر