خرید سایبان برقی

سایبان بازویی

در اینجا به بررسی نکات خرید سایبان های گروه برزن می پردازیم و به تفاوت آنها با دیگر سایبان های مشابه بازار اشاره می کنیم.

نمای کلی

-          سایبانی که در تصویر فوق می بینید را اصطلاحا سایبان بازویی می نامند. قیمت گذاری سایبان ها بر اساس عرض و طول بازو ها انجام می گیرد.سازه سایبان ها از جنس آلومینیوم آلیاژی با رنگ الکترواستاتیک به منظور محافظت در برابر زنگ زندگی و خوردگی می باشد.همچنین پارچه سایبان ها از مرغویترین نوع پارچه تهیه می شوند  که در برابر آفتاب و باران کاملا مقاوم بوده و تغییر رنگ نداده و  پوسیده نمی شوند.شایان ذکر است تمام سازه، یراق آلات و پارچه ها اعم از سایبان دستی و سایبان برقی که در گروه برزن به فروش می رسد از شرکت های معتبر اروپایی وارد گشته و با توجه به سایز مورد نظر در ایران تولید می گردد.سایبان های ما دارای یک آویز 17 سانتی متری با یک لبه آلومینیومی به منظور سنگین شدن آویز و کمتر حرکت کردن آن در هنگام باد می باشد این لبه یکی از وجهای تمایز سایبان های ما، با دیگر سایبان ها است.

بازو های مستحکم

-          بازو مهمترین بخش سایبان ها می باشند.طول بازوهای سایبان می تواند 2 ، 2.5 و 3 متر باشد که  این بستگی به عرض سایبان و خواسته مشتری دارد.این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد.در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان های ما هستند.

مفاصل فلزی

-          تمام مفاصل بازوها و دیگر مفاصل سایبان های برقی و دستی ما از جنس فلز می باشند، این نکته بسیار مهم است زیرا اکثر سایبان ها از مفاصل پلاستیکی استفاده می کنند که بعد از مدت کوتاهی می شکنند.

یراق آلات مستحکم

-          اتصال بازوها به تیر جلویی سایبان ،توسط یک یراق و مفصل مستحکم صورت می گیرد.

درپوش انتهایی

-          تمام تیرها و لبه های سازه سایبان دارای درپوش انتهایی به منظور زیبایی می باشند.

پیچ تنظیم شیب

-          سایبان دارای یک پیچ به منظور ،تنظیم شیب سایبان از 0 تا 45 می باشد.

دورپیچ اضافه

-          به جهت زیبایی و استحکام ، یک دور اضافه از پارچه به دور محور اصلی پیچیده شده است این موضوع در هنگام باز بودن سایبان از دیده شدن محور فلزی جلوگیری میکند.برخی از شرکت‌های تولید کننده سایبان از پیچیدن این یک دور اضافی دریغ می کنند.

به منظور خرید سایبان برقی و دستی هم اکنون با ما تماس بگیرید، تا کارشناسان ما شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

 گالری سایبان برقی

 

 راه های تماس با ما:

 تلفکس :33501454-026

 همراه : 09126625590

 ایمیل : info[at]barzangroup.ir

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر